Not OnTop

Alla inlägg den 30 november 2011

Av notontop - 30 november 2011 15:05

Ja igår gick väl sådär med min prins.

Han var oxå deppig. Båda deppiga är inget bra.

Vi var rätt frustrerade båda två och så.

Men det känns lite bättre.


Lite.

Av notontop - 30 november 2011 13:01

Snor det här rakt ifrån en blogg jag följer, som heter tysta steg.


"Just because I say I'm fat, doesn't mean anyone bigger than me is.

Just because I call my self huge, doesn't mean anyone else is.

Just because I say i weigh too much and I'm disgusting,

doesn't mean anyone who weighs more is disgusting.

They are beautiful, I'm just not"


det där är något jag grubblar lite över. för jag tänker o känner så som det står.

jag vet inte vem som är större än mig och inte.

jag vill inte säga högt att jag tycker jag är fet, utifall jag då

skulle råka kalla någon annan fet.

jag vill  inte heller erkänna att jag tycker jag är fet,

för att det är så misslyckat att veta om det och inte ha gjort något åt det.

Av notontop - 30 november 2011 09:09

onyttigheter med tanken att spy upp dem

så började jag tveka väl vid toan.

Jag tänkte att jag skulle skita i att spy.


Tittade mig själv i ögonen i spegeln och frågade

om jag ville bli ännu fetare.

Spydde.


Vad jag ätit? En sån där liten chipspåse.

Är väl ett okej helglyx kanske.. men det hade gjort mig fetare.

Av notontop - 30 november 2011 09:06

Jag är så törstig, mest hela tiden.

Men jag vet att om jag dricker så tycker jag att det skvalpar runt

för mkt i magen, jag blir illamående och jag kräks.

Vilket totalt motverkar att släcka törsten.

Därför dricker jag inget.


När min prins kommit hit, och när han går för att borsta tänderna

så ber jag oftast om ett glas vatten. Inte kallt.

Det funkar, han är fin nog att göra det för mig, varje gång.

När jag jobbar brukar jag vakna kl4 varje natt, då går jag alltid in i köket

och dricker ett glas, på atopilot typ. Minns det inte riktigt men hittar

ett glas på diskbänken på morgonen och minns det nästan.

----------

Jag har blivit så snurrig. Jag glömmer saker.

Jag glömmer plånboken, mobilladdaren och ciggen.

Sånt som man lixom inte vill vara utan.

Jag vet inte varför men det börjar kännas jobbigt.

Jag vill ha koll ju!

Av notontop - 30 november 2011 08:50

yay me!

detta trots lunch igår :)


firar detta med att leva på kaffe idag. ska jobba så det blir middag senare.

får klara mig till dess. vet att jag ändå inte vågar äta så mkt där.

skönt.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards