Not OnTop

Alla inlägg den 5 november 2011

Av notontop - 5 november 2011 10:18

Det är så fult av mig att vara ledsen nu. Men jag vart lite ledsen på honom när han kom hit i går, och fortfarande det i morse. Han märkte det och jag kände mig trängd och mer upprörd eftersom jag inte ville säga varför förens jag rett ut vad och varför jag kände så.


Anledningen är hans fest igår med jobbet. Första gången han nämde den sa han 'den 4 ska jag på fest på jobbet. och då får inte du följa.." nähä, okej. det är väl en fest bara för anställda tänkte jag, liten intim fest och så. Igår innan han åkte så sa han att han skulle åka med en kollega och hennes man dit. och jag tänkte WTF??!


sen ringer han inatt, då har den här kollegan skjutsat honom, hem till honom, och nu vill han att jag ska komma och hämta honom? jag känner lite så att hon kunnat skjutsa honom till mig, varför i hela fridens namn inte? nä han cyklade hit för jag bestämde mig  aldrig om jag ville kliva upp för att hämta honom. han kommer hit, och börjar berätta om festen.


Kreti och pleti verkar ha varit där. Alltså inte alls bara anställda.


Jag är inte alls säker på att jag hade vågat följa med.

Men att han inte ville ha mig med, så definitivt känns ju lite.


Vi är ju inte hemliga längre. Folk vet om att vi träffas, och vad vi märkt så har ingen tagit avstånd eller blivit riktigt illa berörda av att det är skillnad i ålder på oss. Samtidigt kan jag ju inte pressa honom att berätta för sina kollegor eller sin chef. Det vill jag inte. Men jag tycker inte om att vara gömd. Åh .

Av notontop - 5 november 2011 10:14

har man ju läst om. Jag har faktiskt ALDRIG förstått vad det varit, och hur de kan känna skillnad på om de ätit mycket eller inte, eller mensmage. Kanske för att det brukade vara normaltillstånd för mig? Ja jag vet inte.


Men min mage igår var inte att leka med. Den var enorm, och gjorde ont. Jag hade så ont i magen, låg i sängen och visste inte hur jag skulle bete mig för att somna ifrån värken..


Och det positiva hörnet i mitt huvud vill säga "you go girl!!" åt att jag märkte sån enorm skillnad fysiskt.. på ett beteende jag alltid hade förut.

Skapa flashcards