Not OnTop

Alla inlägg den 29 november 2011

Av notontop - 29 november 2011 18:37

Påträngd.

Här och på helgon är jag anonym.

En trevlig kille jag mejlat med länge börjar tränga sig på lite väl mycket.

Jag vet inte hur jag ska göra riktigt.

Vill ha tillbaka det där anonyma, spontana ibland konverserandet.

icke personligt sexuellt. men jag får väl skylla mig själv med min dagbok :)


En gammal bekantskap från bilddagboken som följde med till facebook

börjar komma för närma oxå.

Brukade kommentera varandras bilder, han var trevlig.

Nu har han börjat mejla, och spelat wordfeud, och vad värre är; SMSat.

Fuck.


Jag vill bara bortbort.

Av notontop - 29 november 2011 18:03

Det är mkt ångest nu.

Jag försöker tänka på hur det alltid ordnar sig

bara vi får hålla om varandra och prata lite.


Men hjärnan går på högvarv och det blir bara värre

för varje varv den tänker igenom allt.


youtube kanske. brukar aldrig slösa tid på att kika runt där.

men just nu känns det som ett bra tidsfördriv,

som kan få mig att tänka på något annat.



Av notontop - 29 november 2011 17:41

Inget sug efter någonting.

Varken efter att äta eller att spy.

Spydde i morse. Hade inget att spy upp.


Delade på en ugn pizza med min vän.

Det var inte så farligt.

Sen druckit kaffe.


Nu; kräkas, och parkera arslet i soffan.

Känner mig omotiverad till allt.


Men det behövs inte mer än att jag tänker på att kräkas

för att jag ska bli illamående. Hela magen gör uppror just nu.

Surt äckel som åker upp och ner i halsen.


Hejhej.

Av notontop - 29 november 2011 09:00

Vad jag menat de senaste inläggen är att när jag åt

och han hade lampan på och inte ville ligga med mig..

Så kändes det som att jag svällde upp och blev ännu

mer motbjudande än vanligt.

--

Men ja. Jag vet att det förmodligen bara var i mitt huvud.


Skapa flashcards