Not OnTop

Alla inlägg den 27 november 2011

Av notontop - 27 november 2011 18:22

Den stoppade Mia ner i fickan på min arbetskjorta.

Jag tackade flickan och såg glad ut.

Mia hade redan bestämt att gömma undan den.


Så jag gjorde som hon ville. Stoppade den i handväskan.

Låtsades lite senare att jag ätit den och

"oh vad goda dom var, tack snälla du"


När jag kom hem var dom snabbt ner i magen och vände.

Kvällsvikt;75,9. Det är ändå okej.

Med tanke på allt jag ätit. Lunch idag med. Bluäh!

Av notontop - 27 november 2011 16:17

Åldersnojja. jag tänker på hur mkt mer accepterat det känns att gå i högstadiet eller gymnasiet och svälta sig själv, jämfört med att vara 25år med ett perfekt liv o ändå kräkas. Det känns orättvist.

Av notontop - 27 november 2011 10:01

Kvällsmat. på jobbet.bad min prins att ringa ganska tidigt.. så jag slapp vara ensam med mia.det funkade och jag gjorde mig aldrig av med maten.nu har jag lite panik. vad vågen kommer visa nästa gång.haft för många dagar med mat nu.. :(

Skapa flashcards