Not OnTop

Alla inlägg den 25 november 2011

Av notontop - 25 november 2011 21:52

det slog mig just.

att vågen visar knappa 75kg, faktiskt 74 en morgon.


jag väger i mitt huvud fortfarande 88kg.

då jag drömde om att väga 70kg.


jag känner mig inte ett gram smalare och finare än vad jag gjorde då.


knäppa siffror och konkreta verklighet!

Av notontop - 25 november 2011 20:21

Just nu borde jag väl gå in i badrummet gissar jag.

Kissa-kräkas-kanske skita-duscha.

Men jag undviker det ett tag till.

Det har varit en helt okej dag, ätit två mål mat.

Känns inte alls bra egentligen, men vad ska man göra?


Säga 'ursäkta jag ska bara gå och kräkas nu när vi ätit,

jag kommer tillbaka om en stund' eller kanske

'nej jag vill helst inte äta. jag försöker sluta med det'

det går ju lixom inte..

-------

När jag gick i högstadiet så pratade jag och en utav tjejerna i stallet om killar.

Jag berättade om en kille som sagt att jag hade haft fina ögon.

Hon började hånskratta, och sa att så säger man bara till fula människor.

De som inte har något annat fint, vem har fula ögon lixom?

Det är en sån grej som sitter kvar.

Av notontop - 25 november 2011 07:37

Kaffe saft och ett bröd.

Kommer förmodligen göra av mer idag när jag springer i affärer

än jag gör av med en vanlig dag så det känns väl okej ändå.


Gillar hur han frågade hur min dag varit och fortsatte med

"din kväll kan då inte ha varit jobbigare än min.."


Han hade fått fel påse på byggvaruhuset, å fick åka tillbaka en mil

och hämta det som var hans.

Min mage krampade och jag funderade på att dö.


Jag menar inte att mina problem är viktigare än hans

jag tycker bara det är kul att se vad olika perspektiv man har :P

Skapa flashcards