Not OnTop

Alla inlägg den 24 november 2011

Av notontop - 24 november 2011 19:17

Fick bara en timme med honom igårkväll.

Han kom hit sent och var supertrött.

En trött timme är mindre än jag behöver

men man får väl klara det ibland va..?


Men..

Åh vad jag längtar efter en kram nu.

En lång kram, en sån som aldrig riktigt tar slut.


Jag har ont i magen...

och han svarar inte i telefonen.

och det där jag har ibland

att det gör ont att ta djupa andetag

känner jag oxå av lite.

DET tycker jag är otäckt.



Av notontop - 24 november 2011 17:48

En ny siffra på vågen. 74.En bra början på en dag.Känner peppen att inte hetsa.Lunchade med en väninna idag.Det och kaffe är allt jag stoppat i mig.Nöjd.Men illamående.Ingen ide att spy nu.Men det kommer jag göra ändå.För i morgon blir ytterligare en heldagpå stan med sällskap. Jäkla jul.

Ovido - Quiz & Flashcards