Not OnTop

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

HAN är ledsen.

Av notontop - 13 november 2011 16:09

Seriöst. Jag blir så förbannad på honom. När jag ringer och han säger att han är lite ledsen, att han ska ringa sen och att vi kan prata då. Då ska jag jobba. Tänker inte prata seriöst skit med honom då. Då vill jag kunna ha all fokus på honom, medans jag jobbar blir det bara slösamtal och kolla läget, på sin höjd. Inte.. lösa stor kris. Nej.


Fattar lixom inte riktigt alls. Visst, han och jag är ett par. Men vi har fortfarande varsit boende, varsina grejjer, varsina sysslor. Skulle jag komma hem till honom och ta över som han försöker här, skulle han bli knäckt. Skulle jag byta kanal utan att fråga om han tittar, skulle han bli supersårad. Kommer han hit, så byter han kanal även om jag säger att jag tittar..? JA jag blir arg och säger ifrån, men han utgår ändå från att han har rätt och jag har fel. Han är äldre och jag kommer förstå det när jag bli äldre.


jag har på tungspetsen att be om en paus.

inte för att jag inte vill vara med honom jag älskar honom. men ja. paus.

jag har aldrig trott på när någon annan förespråkat paus. det har alltid betytt slut.


men jag vet inte. jag kan säkert skylla hälften av allt på mia.

att hon är extra krävande nu. men jag vill inte det.

jag vet inte JAG VET INTE!!!

Jag klarar inte av att bära oss nu. inte nu.

nu vill jag att vardagen ska rulla på bara.. inte vara såhär krävande.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Ovido - Quiz & Flashcards